Regulamin sklepu
Sklep internetowy www.nautica24.pl prowadzony jest przez firmę Sklep Nurkowy NAUTICA, Krzysztof Puzia, Agnieszka Puzia NIP: 676-20-98-897, Regon: 351585371.
Siedziba firmy: ul. Toruńska 5, 30-056 Kraków
Regulamin zakupów sklepu nautica24.pl
Rejestracja w sklepie
Zamówienia realizowane przez stronę sklepu można dokonać przy pomocy rejestracji zakładając swoje konto w naszym systemie lub składając zamówienie, jako klient anonimowy. W przypadku chęci założenia swojego konta należy wypełnić formularz rejestracyjny klikając w link "załóż konto". Dzięki temu Twoje dane zostaną umieszczone w naszej bazie danych. Przy kolejnych zakupach trzeba się tylko zalogować podając swój e-mail oraz hasło podane w formularzu rejestracyjnym.
Jeżeli pragniesz uniknąć zakładania konta, należy wybrać link przy finalizacji zamówienia "Chcę zrobić zakupy bez rejestracji". Twoje dane zostaną zapisane tylko w bazie wysyłkowej, w której Twoje dane muszą być abyśmy mogli wysłać zamówienie pod właściwy adres.
Twoje dane
Dane osobowe będą tylko przetwarzane przez firmę Sklep Nurkowy NAUTICA, Krzysztof Puzia, Agnieszka Puzia zgodnie z wymogami bezpieczeństwa określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Dane te służą do realizacji zamówienia przez sklep nautica24.pl. Po wyrażeniu przez klienta zgody, dane będą służyć do celów marketingowych firmy Sklep Nurkowy NAUTICA, Krzysztof Puzia, Agnieszka Puzia. Każdy ma prawo do wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania o zaprzestanie ich przetwarzania, co należy zgłosić e-mailem na adres sklep@nautica.pl o tytule "rezygnacja" oraz podając swoje imię i nazwisko.
Ceny
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia. Sklep prowadzi sprzedaż tylko na terenie Polski.
Zamawianie towaru
Zamawianie towaru odbywa się poprzez witrynę www.nautica24.pl, telefonicznie pod numerem telefonu (12) 12 626 18 05, 661 660 315, bądź też mailem sklep@nautica.pl.
Realizacja zamówienia
Po złożeniu zamówienia zamawiający dostaje e-mailem informację o zarejestrowaniu zamówienia w sklepie. Prosimy o potwierdzenie odnośnika zawartego w otrzymanym e-mailu, co sprawia, że zamówienie zmienia status na potwierdzone i sklep może przystąpić do realizacji zamówienia.
Zamówienia realizujemy w ciągu 24-48 godzin od jego złożenia. W przypadku braku danego artykułu w magazynie, czas ten może się wydłużyć i w takiej sytuacji zamawiający zostanie powiadomiony telefonicznie bądź na adres e-mail. Staramy się, aby czas realizacji był możliwie jak najkrótszy.
Proszę pamiętać, iż:
Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy.
Czas dostawy jest to czas potrzebny kurierowi (24h) na dostarczenie przesyłki.
Jeżeli zamówienie zostało złożone w sobotę, niedzielę lub święta, to zamówienie będzie realizowane pierwszego dnia roboczego.
Anulowanie lub zmiana zamówienia
Zamawiający może anulować bądź zmienić swoje zamówienie telefonicznie dzwoniąc do nas na numer (12) 12 626 18 05, 661 660 315, bądź też mailem sklep@nautica.pl. Nie można anulować ani zmienić zamówienia, które już zostało wysłane!
Wysyłka i koszty wysyłki
Zamówienie wysyłamy firmą kurierską DPD. W przypadku, gdy zakupy nie przekraczają 299 zł, przesyłka jest płatna w zależności jaki wybierzesz rodzaj wysyłki:
1. Pocztą kurierską, płatność przelewem - 20.00 zł
2. Pocztą kurierską, płatność przy odbiorze - 25.00 zł
Jeżeli Twoje zakupy przekraczają 299 zł to koszty transportu ponosi sklep - wysyłka gratis!
Jeżeli została wybrana płatność przelewem, kwotę wyliczoną w zamówieniu należy wpłacić na konto sklepu. Numer rachunku, na który należy wpłacić, zostanie podany w e-mailu. Realizacja zamówienia rozpocznie się po wpływie tej kwoty na rachunek bankowy naszego sklepu. Jeżeli wybrano płatność za pobraniem, kwotę wyliczoną w zamówieniu należy uiścić kurierowi bądź na poczcie przy odbieraniu przesyłki. Prosimy o sprawdzenie przy odbiorze przesyłki czy opakowanie nie zostało uszkodzone, czy nie naruszono taśm i zabezpieczeń. W przypadku wątpliwości prosimy nie przyjmować przesyłki bądź też otworzyć przesyłkę w obecności kuriera i spisać odpowiedni protokół oraz pilny kontakt ze sklepem.
Wymiana
Jeżeli nie odpowiada Ci rozmiar, kolor czy rozmiar zamówionego towaru to możesz go wymienić na taki sam w innym rozmiarze czy kolorze. Zakupione u nas towary podlegają wymianie w ciągu 7 dni od daty dostarczenia przesyłki. Towar nie może być używany, zniszczony, uszkodzony, musi posiadać oryginalne metki i opakowanie. Prosimy o kontakt telefoniczny ze sklepem, w celu upewnienia się czy dany rozmiar czy kolor jest dostępny.
Aby wymienić dany towar należy wysłać go na adres:
Sklep Nurkowy NAUTICA
ul. Toruńska 5, 30-056 Kraków
- koszty wysyłki ponosisz Ty. My odsyłamy do Ciebie żądany towar - wtedy koszty wysyłki ponosimy my.
Zwroty
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Warunkiem jest, iż towar nie był używany, uszkodzony, posiada oryginalne metki, opakowanie i kartę gwarancyjną. Towar należy zapakować w taki sposób, aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu, dołączyć do niego dowód zakupu, kartkę z nazwiskiem, imieniem, oraz numerem konta bankowego, na które ma być dokonany przelew za zwracany towar. Towar prosimy odsyłać na adres:
Sklep Nurkowy NAUTICA
ul. Toruńska 5, 30-056 Kraków
Za wysyłkę zwrotną przesyłki płaci zwracający towar. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zakupu oraz kosztów wysyłki do klienta, jeśli zostały one przez niego poniesione. Należność za zwrócony towar płacimy wyłącznie na konto bankowe w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
Gwarancja
Towary sprzedawane w sklepie www.nautica24.pl są objęte gwarancją producenta. Długość gwarancji podana jest w opisie produktu. Kolory produktów mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych kolorów. Spowodowane jest to ustawieniami technicznymi sprzętu, na które sklep nie ma wpływu.
Reklamacja
Towar podlegający reklamacji należy odesłać na adres:
Sklep Nurkowy NAUTICA
ul. Toruńska 5, 30-056 Kraków
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Reklamowany towar powinien być czysty. Do przesyłki należy dołączyć dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Druk ułatwiający złożenie reklamacji
Uwagi końcowe
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy może być sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
Życzymy miłych zakupów!